Zbran z tebe vojáka neudělá.....

Nemilé překvapení část.3

21. srpna 2009 v 20:15 |  Pracovní postupy
Zdravím tak je tu další díll...

Z tmelu miliput jsem si vytvořil na zadní část plachtu ..

Ze starého řetízku udělal řetěz,na model ho dám až na konci to ho i nabarvím
Na korbu jsem připevnil nějáké to vybavení ...
Zamaskováno před stříkáním :)
Tady je již model nastříkaný a jsou naneseny samolepky (ta olivová barva vypadá jako hněda ta fotka zkresluje)
1.nejdříve sem model nastříkal tankovou šedou (hlavně do potlačených míst)
2.Pak následovala evropská žlutá
3.Potom sem nanesl kamuflážní pole olivou,barva se místy trochu rozprášila tak snad příště to bude lepší (jinak toto je moje první stříkaná kamufláž se mám co učit :( )
4.Pak následoval lesklý lak
5.Sem nanesl obtisky
6.A nakonec sem model přestříkal matným lakem
Tady jsou fotky nastříkaného modelu...
Toť vše :)
U dalšího dílu se těší Mikeee :D

2 lidé ohodnotili tento článek.

Komentáře

1 Patrik Patrik | Web | 22. srpna 2009 v 9:14 | Reagovat

Velice se mi to libí,ještě možna bych si pohral s tim interierem,ale jinak je to dobry.

2 pepa pepa | Web | 22. srpna 2009 v 10:06 | Reagovat

mě se to taky líbí.Hlavně ta kamufláž to je něco jinýho pistolí něž štetcem :D.Ale ten motor a ten introš je ted takovej chlupatej.Čim jsi to zakrýval?? :D

3 fredy fredy | Web | 22. srpna 2009 v 10:23 | Reagovat

mne se to moc líbí...

4 Mike Mike | Web | 22. srpna 2009 v 11:09 | Reagovat

Ten interiér je možná tak chlupatej kvůli drybushi nebo možná kvůli něčemu co nwm co to bylo :D sem stříkal lak a prostě mi v dílně začali lítat ňáký chlupy :D fakt nwm co to bylo ale z pistole to nebylo jinak na ten motor dam ještě černej pigment tak se to trochu zakreje ...

5 Peťo Peťo | E-mail | Web | 22. srpna 2009 v 21:30 | Reagovat

mne sa to tiez paci... aaa mike, je vidiet ze uz teraz vacsinu prace robi airbrush :D

6 Theokrytos Theokrytos | Web | 23. srpna 2009 v 10:55 | Reagovat

Moc se mi to líbí

7 fox fox | Web | 25. srpna 2009 v 11:36 | Reagovat

pěkný , nádhernej model ;-)

8 slaufek slaufek | Web | 28. srpna 2009 v 6:11 | Reagovat

jo pěkné máme podobnej ale máš pravdu ta olivovka nevypadá na fotce jak má jestli je to ovšemta samá co jsme použili na shermana

9 michal michal | Web | 20. září 2009 v 15:10 | Reagovat

paráda

10 Richard Richard | Web | 22. září 2009 v 11:39 | Reagovat

Mooooc se mi libi kamuflaz, asi jsi me inspiroval.Drzim palec at se dilo vydari....

11 slaufek slaufek | Web | 23. září 2009 v 19:37 | Reagovat

čau čau lidi tohle je spíše autorovi ale pro ostatní je to také 15 listopadu je v jičíně výstava železničních modelů no a já jsem se tam se svejma dioramkama taky protlačil tak když byste se chtěli mrknout pište a já vám poradím

12 Kingjaen Kingjaen | E-mail | Web | 28. září 2009 v 16:10 | Reagovat

Povedený Hakl. Odřeniny v interiéru jsou hodně povedené. Těším se na zbytek.

13 Mike Mike | Web | 28. září 2009 v 19:43 | Reagovat

Díky moc všem :)

14 kujin kujin | Web | 4. října 2009 v 17:57 | Reagovat

mooc hezky tesim se na dalsi pokracovani

15 Peťo Peťo | Web | 7. října 2009 v 20:41 | Reagovat

odporucil by som ti vyrobit si policajtov na blatnikoch z medeneho drotika... ten pekne nahriat nad ohnikom a vytvori sa ti gulocka, vela zdaru !

16 Mike Mike | Web | 7. října 2009 v 22:21 | Reagovat

Díky za tip :) určitě někdy zkusim ale teď už to nechám být...

17 Ondřej Ondřej | Web | 18. října 2009 v 11:23 | Reagovat

Vypadá to opravdu pěkně držím palce s pokračováním!!